002.2018 Co mogę sprawdzić w razie problemów z instalacją?
W razie problemów z instalacją należy sprawdzić:
- czy instalator został uruchomiony w trybie administratora (większość wersji systemu operacyjnego, wymaga uruchomienia w trybie administratora)
- czy w folderze, w którym jest plik „instalator_mgc.exe”, jest również folder podrzędny o nazwie „pliki”
- czy w folderze podrzędnym „pliki”, znajdują się wszystkie pliki, które zostały pobrane z serwera (z wyjątkiem pliku „instalator_mgc.exe”)
- czy w folderze podrzędnym „pliki”, znajduje się plik „instalacja.ins”
- czy instalator wyświetlił poprawnie nazwę programu (musi być „MicroGeoCAD”) i numer wersji (szczegóły na rysunku poniżej)
- czy skaner programu antywirusowego nie blokuje procesu instalacji
- czy program nie jest uruchomiony (rzecz jasna wyłącznie w przypadku aktualizacji)
- czy wersja aplikacji jest odpowiednia dla komputera (32 / 64 bity)