002.2018 Co mogę sprawdzić w razie problemów z instalacją?

 

W razie problemów z instalacją należy sprawdzić:

  • czy instalator został uruchomiony w trybie administratora (większość wersji systemu operacyjnego, wymaga uruchomienia w trybie administratora)
  • czy w folderze, w którym jest plik “instalator_mgc.exe”, jest również folder podrzędny o nazwie “pliki”
  • czy w folderze podrzędnym “pliki”, znajdują się wszystkie pliki, które zostały pobrane z serwera (z wyjątkiem pliku “instalator_mgc.exe”)
  • czy w folderze podrzędnym “pliki”, znajduje się plik “instalacja.ins”
  • czy instalator wyświetlił poprawnie nazwę programu (musi być “MicroGeoCAD”) i numer wersji (szczegóły na rysunku poniżej)
  • czy skaner programu antywirusowego nie blokuje procesu instalacji
  • czy program nie jest uruchomiony (rzecz jasna wyłącznie w przypadku aktualizacji)
  • czy wersja aplikacji jest odpowiednia dla komputera (32 / 64 bity)

 

Instalacja - sprawdzenie 1